• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Utöka lån remember

Milou

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
31 Mars 2020
Meddelanden
492
Mottagna reaktioner
131
Poäng
327
Ni som har lån hos Remember, har nu lyckats få det utökat någon gång?
Fick samlingslån från dem i våras, försökt utöka det två gånger med olika summor men fått nej
Då har jag ändå sedan det lånet blivit av med 1 betalningsanmärkning så de är noll samt 8,8 uc istället för 11,8 eller vad de var då.
Ca 437k inkomst, 50 k underskott.
Dock dragit på mig fler förfrågningar på uc sen dess. Har idag ca 27
Försökt få samlingslån igen via förmedling
Men avslag Hela tiden
Till och med då jag hade medsökande På ett försök.
Till de så har jag tagit ett par till flera lån som antagligen kommer synas på uc nästa månad
Är de bara bita i sura äpplet o vänta ut alla förfrågningar innan jag ens tänker tanken att söka igen ett samlingslån?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Dukemo

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 717
Blev medlem
5 Mars 2020
Meddelanden
1 285
Mottagna reaktioner
884
Poäng
717
Det är förfrågningarna som ställer till det, alldeles för många. Jag sitter i samma båt med 22ff. Det är helt enkelt bara att vänta ut, hur frustrerande det än är.

Skulle även föreslå att du kör på förmedlare när det väl är dags igen istället enbart att uttöka nuvarande, men det kanske var planen på lång sikt ändå.
 

Milou

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
31 Mars 2020
Meddelanden
492
Mottagna reaktioner
131
Poäng
327
Det är förfrågningarna som ställer till det, alldeles för många. Jag sitter i samma båt med 22ff. Det är helt enkelt bara att vänta ut, hur frustrerande det än är.

Skulle även föreslå att du kör på förmedlare när det väl är dags igen istället enbart att uttöka nuvarande, men det kanske var planen på lång sikt ändå.


Ja de är förmedlare på sikt, men då de säger nej nu med tänkte jag de kanske kunde vart enklare utöka remember. Men får vänta ut alla ff helt enkelt då.
 
F

funderar

Gäst
Poäng: 0
Jag har 4,4 och fyra förfrågningar tror ni jag skulle kunna öka mitt Remember har 270000 nu
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp